Brevkassen - Tusind tak for jeres hjælp!
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Skrevet af
millepigen
IndlægSkrevet: Tirs jun 15, 2010 10:41 am    Emne: Tusind tak for jeres hjælp!

Kære Thomas og Hanne,

Jeg har skrevet herinde tidligere som gæst, men kan desværre ikke logge på som gæst.

Jeg vil bare sige jer tusind, tusind tak for de støtte I gav og jeres støttende ord i hvad der var en meget svær tid. Det holdt hårdt at komme ud på den anden side, men jeg er meget, meget glad nu hvor det lykkedes.

Fra jeg flyttede fra min mand, til jeg havde det godt igen gik der præcis et år. Det var bogstavelig talt et år i helvede, hvor jeg græd og græd og havde en konstant smerte i brystet. Forinden var gået to rigtig dårlige år.
Det er svært at se problemerne, når man står i dem til halsen og bare ville ønske, at de ikke var der eller at den var ens egen skyld.

Jeg er nu flyttet sammen med den mand, som var den udløsende årsag til, at jeg gik fra min nu eks. Og det var i dén grad den rigtige beslutning.
Vi har det sådan sammen, som jeg synes, det bør være - vi vil de samme ting, vi er enige og vores sexliv klikker bare.

Endnu en gang tak.
Hanne Bovbjerg
IndlægSkrevet: Lør jun 19, 2010 1:50 pm    Emne:

Kære millepigen
Tillykke med at du har taget den beslutning, der var rigtig for dig.
Det er dejligt at høre, at du kunne bruge vores svar.
tomasfriis.dk
IndlægSkrevet: Tirs jun 29, 2010 11:17 am    Emne:

Hej Millepigen

Det er altid fedt at høre, når nogen "lander på fødderne" efter et frit fald. Tak for at du gad dele det med os!

Mange hilsner
Tomas
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   
Side 1 af 1

3dskils
Tomas Friis (1964)

Mande- og Parterapeut. Arbejder med kommunikation og adfærd individuelt og i parforhold og med maskulinitet, kønsroller og seksualitet. Både for Mænd og Kvinder med og uden børn, for kernefamilier og den moderne "sammenbragte" familie. Gift - og skilt - to gange og far til fire dejlige unger fra 2 til 17 år
tomasfriis.dk
Hanne Bovbjerg (1955)

Psykoterapeut, coach og Sundhedsplejerske. Arbejder som selvstændig psykoterapeut med individuelle klienter, par og grupper. Har fokus på menneskets ressourcer, og det potentiale vi indeholder - også i krisesituationer, hvor overblikket er sløret af sorg og kaos. Gift for 2. gang, har 4 børn og 2 børnebørn.
hannebovbjerg.dk