Brevkassen - Utroskabserklæring
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Skrevet af
Majken
IndlægSkrevet: Man jul 19, 2010 9:25 am    Emne: Utroskabserklæring

Hejsa!

Jeg har skrevet herinde før, men under et andet navn.

Lige i dag har jeg kun et enkelt spørgsmål; en utroskabserklæring, hvor længe gælder den?

Altså hvor længe efter at det er fundet sted kan man benytte denne hændelse som grundlag for skilsmisse?

Mvh Merete
Hanne Bovbjerg
IndlægSkrevet: Lør aug 07, 2010 9:42 am    Emne:

Kære Majken
Formålet med en utroskabserklæring er, at undgå separationsperioden på et år. Erklæringen kan bruges, så længe den er aktuel - men hvorlænge kan jeg ikke svare på. Jeg er sikker på, at du vil få et fyldesgørende svar, hvis du henvender dig til statsamtet.
tomasfriis.dk
IndlægSkrevet: Søn aug 15, 2010 10:07 pm    Emne:

Kære Majken,

jeg har ladet mig fortælle at det skal være indenfor ca. et år efter du har erfaret det - men du kan som Hanne skriver få et ordentligt og præcist svar ved at henvende til dig til Statsforvaltningen.

Mange hilsner

Tomas
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   
Side 1 af 1

3dskils
Tomas Friis (1964)

Mande- og Parterapeut. Arbejder med kommunikation og adfærd individuelt og i parforhold og med maskulinitet, kønsroller og seksualitet. Både for Mænd og Kvinder med og uden børn, for kernefamilier og den moderne "sammenbragte" familie. Gift - og skilt - to gange og far til fire dejlige unger fra 2 til 17 år
tomasfriis.dk
Hanne Bovbjerg (1955)

Psykoterapeut, coach og Sundhedsplejerske. Arbejder som selvstændig psykoterapeut med individuelle klienter, par og grupper. Har fokus på menneskets ressourcer, og det potentiale vi indeholder - også i krisesituationer, hvor overblikket er sløret af sorg og kaos. Gift for 2. gang, har 4 børn og 2 børnebørn.
hannebovbjerg.dk