Bjørnen
Skrevet: Søn jul 25, 2010 11:10 pm Emne: Ved ikke hvordan man starter... |
|
|
Halløj...
Jeg har nu i lang tid gået og tænkt på at blive skilt - det er så småt gået op for mig at jeg ikke slapper af med mindre jeg er alene hjemme eller alene hjemmefra (det er helt befriende at tage på arbejde til dagligt) og jeg er ret sikker på at det ikke er sundt at have det sådan i et forhold. Men hvordan får jeg sagt orderne..?
Jeg bliver ved med at tænke på hendes reaktion og på hvad der kommer til at ske med hende efterfølgende... Er det forkert???
Min kone er psykisk syg men er dog i medicineret bedring (i gennem de sidste fem år). I og med at hun er i bedring er jeg blevet opmærksom på at vores interesser er blevet fuldstændig forskellige... f.eks. vil hun sidde hjemme og se tv, søge på nettet og ikke dele mig med andre (forstået på den måde, at hun ikke har behov for anden social kontakt end mig...).
Bør jeg i øvrigt alliere mig med en advokat i forbindelse med skilsmisse og bør jeg gøre det inden jeg snakker med hende???
Tja, så er jeg da kommet så langt her... Håber der er nogle der har råd?? _________________ "The only problem with having a bright tomorrow is you have to get through the night before" |
|